Staan de vraag en het antwoord hier niet tussen, aarzel niet om uw vraag te stellen op onze contactpagina
Staan de vraag en het antwoord hier niet tussen, aarzel niet om uw vraag te stellen op onze contactpagina
De levering is gratis in gans België.
Voor het buitenland rekenen wij een supplement voor de levering. Vraag ernaar via onze contactpagina
We begrijpen dat u zo snel mogelijk wil gaan fietsen met uw nieuwe Minerva ebike. Hierbij wat meer uitleg rond de levertermijn.
Als u online besteld én betaald heeft, dan wordt de fiets normaal binnen 1 week geleverd, tenzij er feestdagen/verlengde weekends tussenzitten. Normaal hebben we voldoende voorraad van elk model/kleur.
Heeft u hem besteld na een gratis demo OF heeft u hem online besteld, maar die moet nog worden betaald, dan duurt het sowieso wat langer dan 1 week. Dan dient er immers een chauffeur met een betaalterminal langs te komen. Afhankelijk van hoe vol de planning zit, kan het dus iets langer duren (+/- 2 weken).
Fiets nog steeds niet ontvangen na 2 weken? Stuurt u dan een mail naar service@minerva.be samen met uw bestelbon/orderbevestiging. Gelieve vóór het verstrijken van die termijn niet te mailen. Dat doet de achterstand alleen maar oplopen, omdat we dan de gehele dag bezig zijn met iedereen te antwoorden in plaats van het inboeken van leveringsafspraken.
We wensen jou binnenkort veel fietsplezier toe!
Enkele dagen voor de levering ontvangt u van ons een Track & Trace code, zodat u de bestelling kan volgen. Onze koerier is Ziegler en zij dragen zorg voor de levering van uw nieuwe fiets.
Was je niet thuis? dan zullen zij opnieuw langskomen. Neemt u dan aub contact op met Ziegler (hun contactdetails staan in de Track & Trace mail)
Gaat het om een bestelling met eco cheques dan ontvangt u géén track & trace, maar neemt Minerva contact met u op.
Onze koeriers zijn onderhevig aan oa het verkeer en werken volgens een optimale routeplanning om zoveel mogelijk mensen te kunnen bedienen. Om die reden kunnen we niet op een exact uur leveren, naar ieders wens.
Bent u NIET beschikbaar op een bepaalde dag, verwittig dan meteen onze koerier Ziegler op het telefoonnummer dat in de Track & Trace mail staat. Best niet mailen, want die krijgen honderden mails per dag en kennen hun 10.000+ pakjes per dag niet vanbuiten 😉
Het komt gelukkig niet vaak voor, maar soms kan het gebeuren dat er schade is aan de verpakking en/of uw fiets, wanneer die werd geleverd.
In dat geval neem je best géén contact op met de koerier, maar meteen met Minerva via tim@minerva.be Graag een kopij van je bestelbon/orderbevestiging bij steken, zodat we jou snel terugvinden + idealiter enkele foto’s van de beschadiging.
In dat geval zal Minerva contact met jou opnemen om de schade te verhelpen OF om de fiets om te ruilen.
Wil je jouw fiets graag later geleverd zien (omwille van vakantie, ziekte…), dan kan dat! Stuur dan na bestelling gewoon een mail naar info@nieuw.groepaanbod.be met een de mailbevestiging van jouw bestelling en de periode (bijvoorbeeld : binnen 3 weken) waarin je de fiets geleverd wenst te zien.
In dat geval zal Minerva contact met jou opnemen om de schade te verhelpen OF om de fiets om te ruilen.
Na de levering van de fiets moet u enkel de pedalen en het stuur nog goed zetten. Dat kan eenvoudig met een hendel en daarover hebben we zelden of nooit problemen gehoord.Vervolgens kan u het stuur en zadel op de gewenste hoogte zetten.
Mocht er een probleem zijn, dan komen we uiteraard wel ter plaatse na de levering. Contacteert u dan even onze dienst-na-verkoop op www.servicebike.be
Bent u écht niet in staat om dat zelf te doen, stuurt u dan graag vóór de levering een mail naar tim@minerva.be met uw verzoek + kopij van de bestelbon/orderbevestiging.
Hou er wel rekening mee dat het dan wat langer kan duren vooraleer er geleverd zal worden. Er moet dan één van onze eigen mensen ter plaatse komen.
Hé, nog niet klaar om een fiets te kopen?
Boek eens een gratis demo en maak een testrit!
Demo aanvragen